Pure Content skaper engasjerende kommunikasjon med film

Å skape engasjerende kommunikasjon gjør vi gjennom å fortelle gode historier. Mange av historiene ligger der allerede, de er kanskje bare litt vanskelige å få øye på, andre ganger er det bedre å skape en ny historie. Forutsetningen for å fortelle de gode historiene ligger i fremragende forretningsforståelse, en porsjon kreativitet og en dose formidlingsevne. I all beskjedenhet er det noe vi har masse av.
Selv om vi synes det er gøy med store krevende oppdrag, så liker vi også å finne utfordringene i de små. Selskapet vårt er akkurat lite nok til at du alltid vil være vår viktigste kunde, samtidig er vi store nok til å høste internasjonal anerkjennelse.

 

Idé

Før man går i gang med idéutvikling er det viktig å sette seg nøye inn i hva kommunikasjonsutfordringen faktisk er. Skal man selge et produkt, en tjeneste eller kanskje en ledig stilling? Hvem er målgruppen, hva er de interesserte i, hvordan når vi frem til den? Dette er ting vi ønsker å svare på i denne fasen.

Produksjon & testing

Vi lager film og tester på målgruppen. Du kan lese mer om hvordan vi produserer film. Vi gjør grundige tester på målgruppen før vi sier oss ferdige med produksjonen. Det er først når målgruppen mottar budskapet vi er ferdige med filmen.

Distribusjon

Distribusjon av video kan deles inn i to hovedområder, betalt og fortjent distribusjon. Hva slags distribusjon man trenger varierer fra case til case, men ofte havner man på en blanding av betalt og fortjent. Vi samarbeider med en rekke partnere på distribusjon og trekker inn de som er riktige for din film tidlig i prosessen.

Måling & analyse

Måling og analyse handler om det som skjer etter at filmen er distribuert. Det er selvfølgelig interessant å vite antall visninger, men det vi egentlig er interessert i er hvor lenge de har sett på filmen, hvem er de som ser på filmen, hva gjør de etter å ha sett filmen osv.